Redagowanie i korekta

Masz gotowy tekst, który ktoś powinien sprawdzić?

Martwisz się o jego jakość?

Dobrze trafiłeś!

 

Lubię pracować z tekstem, dlatego specjalizuję się między innymi w redakcji i korekcie najróżniejszych publikacji. Jeśli masz problemy z odpowiednim formatowaniem albo obawiasz się błędów językowych w treści swojego tekstu to idealny moment by oddać swoje dzieło w dobre ręce! Jakość publikacji zawsze świadczy o autorze. Każdy woli czytać dobrze złożone stylistycznie wypowiedzi bez rażących błędów. Zdarzają się jednak teksty, które aż kłują w oczy. Jeżeli nie chcesz być jednym z autorów odbiegających od standardów poprawności językowej to doskonale trafiłeś! Zredaguję Twój tekst i dokonam odpowiedniej korekty. Wszystko to zostanie wykonane w ramach jednej kompleksowej usługi pracy nad Twoim tekstem.

 

Na czym polega redakcja i korekta tekstu?

  • weryfikacja i poprawa błędów językowych:
    • ortograficznych 
    • interpunkcyjnych
    • stylistycznych
    • gramatycznych
    • składniowych
  • wskazanie autorowi miejsc, które wymagają korekty merytorycznej
  • poprawa kompozycji i struktury tekstu
  • dokonanie odpowiedniego formatowania tekstu
  • ujednolicenie używanych skrótów
  • korekta przypisów i bibliografii

 

Oferuję profesjonalną redakcję i korektę tekstów:

  • książki, artykuły, opowiadania
  • tłumaczenia i przekłady na język polski
  • treści zawarte na stronach internetowych i blogach
  • publikacje naukowe
  • prace dyplomowe
  • pisma urzędowe

Redakcja i korekta – obejmuje weryfikację i poprawę błędów językowych, dokonanie odpowiedniego formatowania tekstu, ujednolicenia wykorzystywanych skrótów, wykonania korekty przypisów i bibliografii oraz poprawę kompozycji i struktury tekstu.

Jak wygląda workflow w kilku krokach?

ZGŁOSZENIE ZLECENIA -> REDAKCJA I KOREKTA TEKSTU -> ODBIÓR ZLECENIA

  1. Kontakt i indywidualne ustalenia z Klientem, rozpoznanie potrzeb Klienta.
  2. Otrzymanie materiału od Klienta, wycena pracy, czyli rozpoznanie jakości i dopasowanie formy wykonania.
  3. Akceptacja Klienta, podpisanie umowy wraz z klauzulą poufności.
  4. Realizacja zlecenia.
  5. Przesłanie Klientowi gotowego pliku drogą elektroniczną lub w innej formie ustalonej wcześniej.

 

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się ze mną!